Informacje dziekanatu

INFORMACJE DZIEKANATU

 

Sesja dyplomów magisterskich - grudzień 2016

PRACE DYPLOMOWE PROSZĘ WIESZAĆ W PAWILONIE WYSTAWOWYM W PONIEDZIAŁEK 7 LISTOPADA W GODZ. 1200 -1400

SALA WYSTAWOWA ZOSTANIE ZAMKNIĘTA PUNKTUALNIE O GODZINIE 1400

  • NAJPÓŹNIEJ 23 PAŹDZIERNIKA 2016r. DO GODZ. 2400 NALEŻY WGRAĆ PRACĘ DO APD.

  • 24 PAŹDZIERNIKA 2016r. DYPLOMANT ZGŁASZA W DZIEKANACIE GOTOWOŚĆ DO WYWIESZENIA DYPLOMU I SKŁADA PEŁNĄ NIEZBĘDNĄ DO PRZYGOTOWANIA OBRONY DOKUMENTACJĘ.

  • NAJPÓŹNIEJ 6 LISTOPADA DO 2400 PROMOTOR POWINIEN WGRAĆ AKCEPTACJĘ DO APD.

  • W PAWILONIE WYSTAWOWYM WIESZANE SĄ TYLKO PROJEKTY SKOŃCZONE NA SZTYWNYCH PLANSZACH O WYMIARACH : 1OO x 7O. PRZY PROJEKCIE POWINIEN ZOSTAĆ ZŁOŻONY KOMPLETNY OPIS. /DRUGI OPIS+CD W DZIEKANACIE./

  • EKSPOZYCJA DYPLOMÓW W PAWILONIE ODBYWA SIĘ WEDŁUG OKREŚLONYCH ZASAD I PORZĄDKU, USTALONYCH WCZEŚNIEJ Z PEŁNOMOCNIKIEM DZIEKANA DS. SESJI DYPLOMOWYCH DR ARCH. BOGUSŁAWĄ HELBERGER TUŻ PRZED WEJŚCIEM DYPLOMANTA DO PAWILONU.

  • DYPLOMANCI WCHODZĄ DO PAWILONU NAJPÓŹNIEJ DO GODZINY 1330.

  • DYPLOMANCI PROSZENI SĄ O ZACHOWANIE CZYSTOŚCI I PORZĄDKU W PAWILONIE WYSTAWOWYM /WSZELKIE PRACE KOŃCOWE ZWIĄZANE Z OPRAWĄ PLANSZ ITP. POWINNY ZOSTAĆ WYKONANE POZA SALĄ WYSTAW/.

  • Do sesji dyplomowej, która odbędzie się w dniach 21 listopada – 2 grudnia br. zostaną dopuszczone projekty kompletne i skończone.

  • Lista dyplomantów wstępnie dopuszczonych do sesji dyplomowej oraz lista koreferentów zostanie podana do wiadomości 9 listopada 2016r. /środa/, ok. godz. 1200. Dyplomant powinien niezwłocznie zgłosić się do wyznaczonego koreferenta.

  • Do godz. 1200 w poniedziałek 14 listopada 2016r. dyplomant składa Kartę Dyplomanta z kompletem wpisów w Dziekanacie. Opinia Promotora i Recenzje powinny zostać złożone tego samego dnia do 1200.

  • Wstępny Harmonogram obron zostanie podany 15 listopada 2016r. /wtorek/.

  • 2 grudnia 2016r. w piątek Dyplomy należy zdjąć z Wystawy do godz. 1700.

Dr arch. Bogusława Helberger

Pełnomocnik Dziekana ds. Sesji Dyplomowych

Sesja dyplomowa - lista koreferentów, lista dopuszczonych

Lista koreferentów

Lista dopuszczonych wrzesień 2016

Koreferenci mgr 2016

UWAGA! Studenci I roku - Zajęcia z Przysposobienia Bibliotecznego

U W A G A ! Studenci I roku ak.2016/2017

ZAJĘCIA ONLINE z Przysposobienia Bibliotecznego

 

Kurs biblioteczny online dla studentów I roku Wydziału Architektury będzie otwarty w terminie od 20.10.2016 r. do 24.10.2016 r. włącznie.

Zajęcia będą prowadzone drogą elektroniczną. Studenci nieposiadający dostępu do Internetu mogą korzystać z komputerów w Bibliotece Głównej:

  • Sala Komputerowa p. 71A (parter),

  • BG Wolny Dostęp (poziom II, III).

Godziny otwarcia biblioteki można sprawdzić na stronie domowej Biblioteki Głównej PW. Każdy uczestnik kursu musi samodzielnie zapisać się na kurs według poniższej instrukcji:

Instrukcja logowania do kursu

1.   Na stronie domowej BG PW www.bg.pw.edu.pl wybierz zakładkę „Platforma e-learningowa”

2.   Po wejściu na Platformę, z kategorii „Szkolenia zamknięte” wybierz „Przysposobienie biblioteczne”, a następnie „Przewodnik po bibliotekach PW”

3.   Wyświetli ci się krótka informacja „Opcje zapisów”, aby przejść do następnego okna kliknij „Kontynuuj”

4.   Zapoznaj się z instrukcją zapisu na Platformę, a następnie kliknij „Zacznij teraz od utworzenia nowego konta” i wypełnij formularz

5.   Po wypełnieniu formularza kliknij „Utwórz moje nowe konto”

6.   Na podany przez ciebie adres mailowy zostanie wysłana wiadomość z linkiem aktywacyjnym, na który należy kliknąć (uwaga! Jeżeli nie otrzymałaś/eś maila, sprawdź w SPAM)

7.   Po kliknięciu w link zostaniesz przekierowany na stronę szkolenia. Zapisz się na kurs podając klucz dostępu: ekursWA_2016s

Kurs został podzielony na dwie części, każda z nich kończy się krótkim testem sprawdzającym opanowanie materiału.

Warunkiem zaliczenia kursu jest prawidłowa odpowiedź na co najmniej 5 z 7 pytań w pierwszej części i na 6 z 8 pytań w drugiej części.

Uwaga! Jeżeli nie otrzymałaś/eś maila uwierzytelniającego lub masz dodatkowe pytania związane ze szkoleniem skontaktuj się z pracownikiem Oddziału Informacji Naukowej:

tel.: 22 234 7300
mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi JavaScript.

UWAGA! Studeci I roku - PODPISANIE UMOWY

UWAGA!
 
Studenci I roku studiów - studia stacjonarne i niestacjonarne, proszeni są o podpisanie umowy o warunkach odpłatności za studia.
Termin podpisania umowy upływa 27.10.2016 r. (czwartek).
Studenci którzy nie podpiszą umowy, decyzją Dziekana zostaną skreśleni z listy studentów.

INFO - Zapisy na zajęcia - semestr zimowy 2016/17 - oferta przedmiotów wybieralnych

Aktualna oferta przedmiotów wybieralnych w semestrze zimowym w r.a. 2016/17 dostępna jest w dziale Studenci/ Zapisy|Dziekanat|Poczta.


Wydział Architektury
Politechniki Warszawskiej,
00-659 Warszawa
ul. Koszykowa 55
 
e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi JavaScript.
telefon 022 628 28 87, fax 022 628 32 36
Wydział Architektury Politechniki Warszawskiej
00-659 Warszawa, ul. Koszykowa 55, e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi JavaScript.
telefon 22 628 28 87, fax 22 628 32 36
 
wszelkie uwagi na temat zawartości strony prosimy przesyłać na adres:  Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi JavaScript.