Informacje Dziekanatu

ZAPISY na specjalność r.ak. 2024/25 - studia jednolite oraz II-go stopnia

Szanowni Państwo,

W roku akademickim 2024/25 obowiązują następujące limity dla specjalności na obu kierunkach studiów:

Maksymalna liczebność specjalności na studiach jednolitych i II stopnia – 15 osób;

Minimum liczby studentów dla uruchomienia specjalności – 10 osób (6 dla AI);

Maksimum liczby studentów w grupie specjalnościowej w zapisach bezpośrednich – 8 (4 dla AI)(

Uwaga, każdy student ma obowiązek wybrania jednej z oferowanych w r.ak.2024/25 specjalności

..................................................................................................................................................................................................................

Harmonogram zapisów:

25 listopada – 9 grudnia 2024 – spotkania informacyjne dotyczące specjalności przeznaczone dla wszystkich studentów 1 semestru studiów magisterskich, podawane do wiadomości do studentów za pośrednictwem systemu USOS:

Do 16 grudnia 2024 r. – rekrutacja przez specjalności w ramach limitu miejsc bezpośrednio u kordynatora. Przyjęcie na specjalność następuje w wyniku obustronnej akceptacji stron i jest nieodwołalne.  

18 grudnia 2024 r. – przekazanie wyników rekrutacji (list) do dziekanatu

19 grudnia 2024 r. – ogłoszenie przez dziekanat list zapisanych na specjalności (wyniki widoczne w usoswebie w zakładce grupy zajęciowe)

8-10 stycznia 2025 r. – zapisy na specjalność w ramach pozostałych wolnych miejsc w systemie USOS

13 stycznia 2025 r. – ogłoszenie wyników zapisów na specjalność w ramach pozostałych miejsc. (wyniki widoczne w usoswebie w zakładce grupy zajęciowe)

..............................................................................................................................................................................................................................

Informacje dotyczące specjalności jak również zasady wyboru i zapisów znajdują się na stronie wydziałowej w zakładce STUDIA

Uwaga zapisy do specjalności odbywają się wg tego samego harmonogramu dla obu rodzajów studiów, jednolitych i magisterskich II stopnia.

 

MODELARNIA

Szanowni Państwo, 

informujemy, że modelarnia jest otwarta od poniedziałku do piątku w godzinach 10.00 - 14.00

Przedłużanie legitymacji

Legitymacje będą przedłużane od dnia 24.10.2024 r.

Przedłużane będą legitymacje studentom, którzy nie mają zaległości finansowych oraz posiadają ważne badania lekarskie.

 

Prosimy o wyznaczenie jednej osoby z grupy dziekańskiej, która przed zajęciami zbierze legitymacje a potem odbierze je z dziekanatu. Prosimy nie przychodzić pojedynczo.

Stypendia/ zapomogi - r.ak. 2024/2025

Szanowni Państwo, 

Wszystkie informacje dot. stypendiów i zapomóg zamieszczone są na stornie wydziałowej w zakładce STUDIA -> STYPENDIA/POMOC MATERIALNA

https://www.arch.pw.edu.pl/Studia/Stypendia-Pomoc-Materialna-Ubezpieczenia-Domy-Studenckie

Test diagnostyczny z j. angielskiego - info dla 1sem. studiów jednolitych

Osoba odpowiedzialna za organizację zajęć na Wydziale Architektury: mgr Adam Stankiewicz, adres e-mail: adam.stankiewicz@pw.edu.pl

Zajęcia z języka angielskiego przygotowujące do egzaminu B2 będą odbywać się dwa razy w tygodniu – w środy, w godz. 8:30-10.00 oraz w piątki w godz. 10.15-11.45.

Początek zajęć: 9 października 2024

Osoby, które NIE posiadają certyfikatu zwalniającego z egzaminu ACERT B2, proszone są o podejście do testu diagnostycznego z j. angielskiego w dniach: 23 września - 4 października.

Test z j. angielskiego jest umieszczony na platformie LeON PW. Gdy studenci zostaną dopisani do kursu ‘Test diagnostyczny’ otrzymają taką informację.

Informacje o podziale na grupy pojawią się w USOS-ie po wykonaniu przez Państwa testu diagnostycznego. Zostaną Państwo zapisani przez Studium na lektorat w systemie USOS i nie będą musieli Państwo zapisywać się samodzielnie. 

Osoby, które POSIADAJĄ certyfikat zwalniający z egzaminu ACERT B2 - NIE podchodzą do testu poziomującego oraz proszone są o pilne zgłoszenie się do pani mgr Małgorzaty Wujec malgorzata.wujec@pw.edu.pl ze skanem certyfikatu oraz – po jego akceptacji – zapisanie się przez USOS na 60 godzin języków obcych po B2 - w ramach oferty SJO. Zapisy na zajęcia po B2 odbywają się przez USOS od 25.09, godz. 7.30. Decyduje kolejność zgłoszeń. Szczegółowe informacje: https://www.sjo.pw.edu.pl/student/na-biezaco/zapisy-na-zajecia/ (w stosownej zakładce).

Certyfikaty, które składali Państwo przy rekrutacji nie są przekazywane do Studium Języków Obcych, a instrukcja dotycząca, które certyfikaty zwalniają z egzaminu i forma zaliczenia znajduje się tutaj: https://www.sjo.pw.edu.pl/egzaminy/inne/uznawane-certyfikaty-zewnetrzne/.

Wszyscy studenci WAPW zgodnie z programem studiów powinni zaliczyć 180 godzin języka obcego w ciągu pierwszych 3 semestrów – po 60 godzin w semestrze.

Po zaliczeniu egzaminu B2 (również certyfikatem) student chcąc zaliczyć swoje godziny językowe z programu studiów będzie korzystać z lektoratów z j. angielskiego powyżej poziomu B2 oraz pełnej oferty innych języków niż j. angielski. Zapis student dokonuje samodzielnie w USOS w terminach rejestracji na lektoraty (od 25.09, godz. 7.30). Wszystkie informacje o zapisach znajdą Państwo na www.sjo.pw.edu.pl.

Student, który będzie chciał uczestniczyć w lektoracie przygotowującym do egzaminu B2, ale innego języka niż j. angielski, musi wykonać test z danego języka, dostępny na www.sjo.pw.edu.pl.”

ZAPISY na przedmioty semestr zimowy w r.ak. 2024/2025

Szanowni Państwo,

Poniżej zamieszczamy szczegółowy harmonogram zapisów na przedmioty w semestrze zimowym.

Rejestracja na projekty dla sem. 5 studiów jednolitych rozpocznie się 20.09.2024 o godz.19:00

opis dla Projektu architektonicznego zostanie zamieszczony wkrótce

Rejestracja na projekt architektoniczny dla sem. 3, 7 i 9 studiów jednolitych oraz sem.3 mgr IIgo stopnia rozpocznie się 23.09.2024 o godz.19.00

Rejestracja dla sem. 1 studiów mgr IIgo stopnia zostanie opublikowana wkrótce

Prosimy o szczegółowe zapoznanie się z informacjami!

ZAPISY dla sem. 1 studia mgr IIgo stopnia

Szanowni Państwo, 

Rejestracja na Projekt architektoniczny 1 (w kontekście  śródmiejskim) rozpocznie się 25.09.2024 o godz.19.00 (deklaracja przedmiotu)

Szkolenie BHP w semestrze zimowym 2024/2025

Szanowni Państwo, 

Zgodnie z Zarządzeniem nr 22/2024 Rektora Politechniki Warszawskiej z dnia 22 kwietnia 2024 r., obowiązek zrealizowania wstępnego szkolenia dotyczącego bezpiecznych i higienicznych warunków kształcenia mają wszyscy studenci rozpoczynający naukę na pierwszym roku studiów pierwszego i drugiego stopnia oraz jednolitych studiów magisterskich

Szkolenie BHP w semestrze zimowym 2024/2025 w formie e-kursu bhp będzie dostępne w w terminie od 01.10.2024 r. do 31.10.2024 r. na Platformie Leon.

Studenci wyższych semestrów, którzy nie zaliczyli szkolenia w dedykowanym dla siebie terminie zobowiązani są do kontaktu z Inspektoratem BHP: bhp.student@pw.edu.pl w celu rejestracji na e-kurs bhp

Lektorat - język włoski z Architekturą

Zapraszamy na kurs projektowy Język włoski z Architekturą/Projekty Współczesnej Architektury Mediolanu przygotowany we współpracy z Politechniką w Mediolanie z udziałem gości z uczelni mediolańskiej/ lektorat w ofercie lektoratów tematycznych Studium Języków Obcych w semestrze zimowym 2024/25

Komunikat w sprawie grup dziekańskich i zapisów na przedmioty

Szanowni Państwo, 

Poniżej zamieszczamy komunikat Prodziekana ds. studiów w sprawie grup dziekańskich oraz zapisów na przedmioty w semestrze zimowym

Szczegółowy harmonogram zapisów zostanie zamieszczony w poniedziałek 16.09.2024

W przypadku pytań dotyczących komunikatu proszę o kontakt ze strony starosty danego roku studiów lub bezpośrednio z WRS

Wychowanie fizyczne semestr zimowy 2024 - ZAPISY

Rejestracja na zajęcia wychowania fizycznego w semestrze zimowym 2024 odbędzie za pośrednictwem systemu USOS zgodnie z poniższym harmonogramem:

 

rozpoczęcie rejestracji: 23/09/24 o godzinie 8:00

zakończenie rejestracji: 13/10/24 o godzinie 17:00

 

W trakcie rejestracji studenci będą mieli możliwość zarejestrowania się na zajęcia oraz wyrejestrowania w wypadku, gdyby w trakcie pierwszych dwóch tygodni semestru plan uległ zmianie. Po wyrejestrowaniu, możliwość ponownego wyboru zajęć pojawi się po migracji danych w systemie USOS (migracje danych odbywają się w godzinach 6.00, 14.00 i 18.00)

 

Oferta zajęć sportowych dostępna w semestrze zimowym 2024:

  • Gry zespołowe: piłka nożna, koszykówka, siatkówka.
  • Fitness: aerobik, joga, TBC (trening ogólnorozwojowy), zdrowy kręgosłup, tai-chi, kulturystyka.
  • Pływanie: basen 25-metrowy, głęboki, zalecany dla bardziej zaawansowanych pływaków (basen Pałacu Młodzieży) lub basen 50-metrowy półgłęboki, dobry dla początkujących (basen Inflancka). 
  • Sporty walki: judo i samoobrona, boks, kickboxing.
  • Aktywności na świeżym powietrzu: kolarstwo górskie MTB, żeglarstwo, nordic walking, turystyka piesza, narciarstwo*, snowboard* (*rejestracja za pośrednictwem strony internetowej https://szczyrk.azspw.pl/)
  • Zajęcia dodatkowo płatne realizowane przez jednostki zewnętrzne na podstawie porozumienia z SWFiS PW: tenis, wspinaczka ściankowa, taniec towarzyski, golf.

 

Kontakt dla studentów nie porozumiewających się w języku polskim i uczestników programu Erasmus : dr Katarzyna Dzioban, e-mail: katarzyna.dzioban@pw.edu.pl

 

Zasady zaliczenia zajęć WF oraz kwestie związane ze zwolnieniami lekarskimi i sportowymi można znaleźć na stronie internetowej  https://www.swfis.pw.edu.pl/.

Zachęcamy studentów aktywnych sportowo do dołączenia do sekcji sportowych klubu AZS PW. Listę sekcji sportowych oraz więcej informacji można znaleźć na stronie klubu http://azspw.pl/

e-mail do kontaktu z biurem klubu sportowego AZS PW: biuro@azspw.pl

ZAPISY na lektoraty semestr zimowy 2024

Szanowni Państwo, 

poniżej harmonogram zapisów na lektoraty w semestrze zimowych, r.ak. 2024/2025

więcej szczegółów na stronie SJO

https://www.sjo.pw.edu.pl/student/na-biezaco/zapisy-na-zajecia/

Deklaracja dostępności

Deklaracja dostępności

Ankietyzacja zajęć dydaktycznych 2024

Zapraszamy do udziału w ANKIECIE OCENY SPOSOBU PROWADZENIA ZAJĘĆ DYDAKTYCZNYCH, która przeprowadzana jest w formie elektronicznej.

 

Ankietę można wypełnić:

  • przez 21 dni przed zakończeniem zajęć. Ostatnim dniem na wypełnienie ankiety jest ostatni dzień odbywania się tych zajęć z konkretnym prowadzącym (tu można wpisać konkretne terminy, w zależności od tego jak zajęcia są zdefiniowane w systemie USOS)
  • po zalogowaniu się na własne konto:

-        na stronie usosweb.usos.pw.edu.pl;

-        poprzez aplikację Mobilny USOS PW na urządzenia z systemem Andoroid lub iOS.

31.05.2024 dziekanat zamknięty

Uprzejmie informujemy, że w dniu 31.05.2024 dziekanat będzie zamknięty.

W związku z powyższym najbliższa środa 29.05.2024 dziekanat  otwarty w godzinach 10.00 - 14.00

Praktyka urbanistyczna i inwentaryzacyjna zapisy lato 2024

Zapisy na praktykę inwentaryzacyjną i urbanistyczną odbędą się w następujących terminach:

praktyka urbanistyczna: 

06.05.2024 godz.19.00 - 08.05.2024 godz.23:59

13.05.2024 godz.19.00 - 15.05.2024 godz.23:59 (II tura)

praktyka inwentaryzacyjna:

08.05.2024 godz.19.00 - 10.05.2024 23:59

14.05.2024 godz. 19.00 - 16.05.2024 23:59 (II tura)

szczegóły dot. terminów i lokalizacji: 

Zapisy na konsultacje II tura

Szanowni Państwo, 

II tura zapisów na konsultacje dyplomowe odbędzie się terminie:

03.04.2024 godz.19:00 - 08.04.2024 godz.23:59

W sytuacji braku miejsc u  konsultanta, u którego chcielibyście Państwo odbyć konsultacje dyplomowe proszę o bezpośredni kontakt z prowadzącym z zapytaniem o możliwość odbycia konsultacji i zwiększenia limitu. Fakt zwiększenia limitu powinien zgłosić prowadzący do dziekanatu.

W przypadku braku dostępu do rejestracji proszę o kontakt z dziekanatem.

więcej informacji odnośnie konsultacji znajdziecie Państwo z zakładce: tok studiów -> dyplomy -> konsultacji

ZAPISY praktyka rysunkowa 2024L / Registration for freehand drawing practice 2024L

Zapisy do grup z praktyki rysunkowej odbędą się w terminie:

25.03.2024 godz.19:00 - 26.03.2024 godz. 23:59 - DEKLARACJA

27.03.2024 godz. 19.00 - 31.03.2024 godz. 23:59 - WYBÓR GRUP

O pierwszeństwie zgłoszeń decydują oceny z I semestru

WYNIKI zapisów dostępne będę w usoswebie po 02.04.2024

......................................................................................................................................................................................................................

Registration for freehand drawing practice will take part:

25.03.2024 godz.19:00 - 26.03.2024 godz.23:59  - DECLARATION

27.03.2024 godz. 19.00 - 31.03.2024 godz.2359 - GROUP

The priority of applications is determined by the grades from the first semester. 

Registration results after April 2, 2024

KONSULTACJE DYPLOMOWE zapisy

11 marca od godz. 19:00 zostaną uruchomione zapisy do prowadzących konsultacje dyplomowe. Zapisy potrwają do 18.03.2023 do godz.23:59

1. W zapisach na konsultacje dyplomowe za pośrednictwem USOS mogą wziąć udział studenci, którzy w tym roku złożyli KD

2. Osoby które nie są studentami (osoby skreślone) na konsultacje zapisują się również za pośrednictwem usosweba. (UWAGA!!! zmiana względem ostatniego roku). W przypadku braku dostępu do rejestracji proszę o kontakt z dziekanatem.

3. W sytuacji braku miejsc u  konsultanta, u którego chcielibyście Państwo odbyć konsultacje dyplomowe proszę o bezpośredni kontakt z prowadzącym z zapytaniem o możliwość odbycia konsultacji i zwiększenia limitu. Fakt zwiększenia limitu powinien zgłosić prowadzący do dziekanatu.

więcej informacji odnośnie konsultacji znajdziecie Państwo z zakładce: tok studiów -> dyplomy -> konsultacje

Przysposobienie biblioteczne - nowy termin

w semestrze letnim ekurs Przysposobienie biblioteczne dla studentów I roku studiów będzie dostępny dla wszystkich wydziałów w terminie od 24 lutego do 24 marca br.

PODPIĘCIA PRZEDMIOTÓW

Szanowni Państwo, 

Przedmioty podpinane są przez dziekanat w trakcie trwania semestru, najpóźniej przed rozliczeniem na kolejny semestr  w związku z powyższym prosimy nie wysyłać maili z prośbą o ich podpięcie, czy informacji o braku możliwości ich podpięcia przez samego studenta

Spotkanie informacyjne-rekrutacja na program Erasmus+ na WAPW

Uprzejmie informujemy, iż wkrótce rozpocznie się nabór na stypendia zagraniczne z programu Erasmus + na rok akademicki 2024/25 dla studentów studiów jednolitych magisterskich, inżynierskich i magisterskich WA PW (polsko i anglojęzycznych). 

Serdecznie zapraszamy do udziału w wymianie Erasmus+.

Spotkanie informacyjne dla studentów WAPW odbędzie się 26 lutego 2024 (poniedziałek):

12:15 - spotkanie informacyjne ze studentami na platformie Teams w języku polskim;
link do spotkania na ms teams:
https://teams.microsoft.com/l/meetup-join/19%3ameeting_NzNjMmE1YjQtM2ZjYi00NzNhLWE2YmEtYWNmNWMwMzg1Y2Y3%40thread.v2/0?context=%7b%22Tid%22%3a%223b50229c-cd78-4588-9bcf-97b7629e2f0f%22%2c%22Oid%22%3a%226aa11273-50aa-405b-86ba-1890bf4cc235%22%7d

13:15 - spotkanie informacyjne ze studentami na platformie Teams w języku angielskim;
link do spotkania na ms teams:
https://teams.microsoft.com/l/meetup-join/19%3ameeting_YWRlMzI1M2QtOTc2NS00YjE2LTgxNjEtYjhkOTIyYTgyMzY3%40thread.v2/0?context=%7b%22Tid%22%3a%223b50229c-cd78-4588-9bcf-97b7629e2f0f%22%2c%22Oid%22%3a%226aa11273-50aa-405b-86ba-1890bf4cc235%22%7d

Spotkanie informacyjne dla studentów zainteresowanych wyjazdami w ramach programu Erasmus+

W dniu 22 lutego 2024 r. o godz. 13.00 w Budynku Rektorska 4, aula 1.01 odbędzie się spotkanie informacyjne dla studentów zainteresowanych wyjazdami w ramach programu Erasmus+. Celem spotkania jest zapoznanie studentów z możliwościami Programu oraz zachęcenie ich do wzięcia udziału w rekrutacji na wyjazdy w roku akademickim 2024/2025. Jest to spotkanie organizowane przez CWM PW.

Dodatkowo odbędzie się spotkanie organizowane przez WAPW dla studentów Wydziału Architektury w drugim tygodniu tygodniu zajęć w semestrze letnim - szczegóły wkrótce.