Rada Wydziału

Rada jest kolegialnym ciałem opiniodawczo-doradczym dziekana. Zgodnie ze Statutem Politechniki Warszawskiej oraz innymi przepisami Rada m.in. uczestniczy w ustalaniu ogólnych kierunków działalności i strategii rozwoju wydziału, wyraża opinie we wszystkich sprawach dotyczących wspólnoty wydziału oraz sprawach skierowanych do zaopiniowania przez dziekana, organy Uczelni lub osoby sprawujące funkcje lub zajmujące stanowiska kierownicze.

Z urzędu w posiedzeniach Rady Wydziału z głosem stanowiącym uczestniczą: dziekan i prodziekani, samodzielni pracownicy nauki, osoby zatrudnione na stanowisku profesora lub profesora uczelni, Przewodniczący Rady Samorządu Studentów, przedstawiciel Rady Doktorantów.

Pozostałych członków Rady wyłania się w wyborach, organizowanych na podstawie obowiązujących w Politechnice Warszawskiej przepisów.

Terminarz posiedzeń Rady Wydziału Architektury Politechniki Warszawskiej w roku akademickim 2024/2025.

 

29 października 2024 r. 

26 listopada 2024 r. 

17 grudnia 2024 r. 

28 stycznia 2025 r. 

25 lutego 2025 r. 

25 marca 2025 r. 

29 kwietnia 2025 r. 

27 maja 2025 r. 

24 czerwca 2025 r. 

08 lipca 2025 r. (ewentualnie) 

23 września 2025 r.

Materiały dla członków Rady Wydziału