Informacje Dziekanatu
e-kurs BHP - II termin
Szanowni Państwo,
Zgodnie z Zarządzeniem nr 22/2024 Rektora Politechniki Warszawskiej z dnia 22 kwietnia 2024 r., obowiązek zrealizowania wstępnego szkolenia dotyczącego bezpiecznych i higienicznych warunków kształcenia mają wszyscy studenci rozpoczynający naukę na pierwszym roku studiów pierwszego i drugiego stopnia oraz jednolitych studiów magisterskich.
Wszyscy studenci, którzy nie zaliczyli eKursu BHP do 30 października 2024 r., będą mieli taką możliwość w dniach 13-20 stycznia 2025. Jest to termin ostateczny, po jego upływie nie będzie możliwości zaliczenia ekursu BHP.
Szkolenie zostanie przeprowadzone analogicznie jak w październiku, na Platformie Leon.
Więcej szczegółów: https://www.szkolenia.pw.edu.pl/Szkolenia-BHP/e-kurs-BHP-dla-studentow
Dyplomy 2024/2025 - karta dyplomowa
Szanowni Państwo
Zgłoszenie tematu pracy dyplomowej odbywa się poprzez pobranie Karty Dyplomowej w wersji edytowalnej ze strony, uzupełnienie oraz przesłanie jej do promotora (proszę zachować możliwość edycji). Przesłaną przez dyplomanta Kartę Dyplomową promotor zamieszcza na Platformie MS Teams, gdzie komisja dziekańska przeprowadzi procedurę zatwierdzenia zgłoszonych tematów prac dyplomowych. Status Karty Dyplomowej (zatwierdzona/odrzucona do poprawy) widoczny jest tylko dla promotora, w związku z powyższym w wyznaczonym terminie należy skontaktować się ze swoim promotorem i w przypadku niezatwierdzenia Karty Dyplomowej dokonać poprawy i ponownie przesłać do promotora.
Prosimy o dochowanie wskazanych poniżej terminów dot. procedury składania Kart Dyplomowych.:
1. do 13.01.2025 - czas na uzgodnienie z promotorem tematu pracy oraz przesłanie promotorowi wypełnionej Karty Dyplomowej (proszę zachować możliwość edycji pliku)
2. od 15.01.2025 do 27.01.2025 - zamieszczenie przez promotora na Platformie MS Teams Kart Dyplomowych przesłanych wcześniej przez swoich dyplomantów.
3. do 17.02.2025 - komisja dziekańska ds. akceptacji tematów prac dyplomowych. Status Karty Dyplomowej (zaakceptowana / cofnięta do poprawy) widoczny jest tylko dla promotora. Po 17.02.2025 proszę kontaktować się z promotorem w sprawie statusu KD
4. do 24.02.2025 - czas na poprawę Kart Dyplomowych i przesłanie ich do promotora
5. 27.02.2025 – termin ostatecznego zamieszczenia przez promotorów poprawionych KD
Uwaga! nie są wymagane podpisy dyplomanta oraz promotora na Karcie Dyplomowej! Nie składamy KD w dziekanacie oraz dostęp do MS Teams (w zakresie składania KD) ma tylko promotor, student nie ma dostępu.
Więcej informacji dot. procedury dyplomowej w zakładce STUDIA -> DYPLOMY
UWAGA!!! proszę zapoznać się z nowym REGULAMINEM DYPLOMÓW
Spotkanie informacyjne - Praktyka projektowa 7 semestr studia jednolite
Spotkanie informacyjne
Praktyka projektowa 7 sem. studia jednolite magisterskie
Szanowni Państwo,
Dnia 04.12.2024 r. (środa) w godz. 13.00 - 14.00 w sali 101 odbędzie się spotkanie z koordynatorem w sprawie praktyki projektowej.
Serdecznie zapraszamy
link do spotkania on-line
ZAPISY na specjalność r.ak. 2024/25 - studia jednolite oraz II-go stopnia
Szanowni Państwo,
W roku akademickim 2024/25 obowiązują następujące limity dla specjalności na obu kierunkach studiów:
Maksymalna liczebność specjalności na studiach jednolitych i II stopnia – 15 osób;
Minimum liczby studentów dla uruchomienia specjalności – 10 osób (6 dla AI);
Maksimum liczby studentów w grupie specjalnościowej w zapisach bezpośrednich – 8 (4 dla AI)
Uwaga, każdy student ma obowiązek wybrania jednej z oferowanych w r.ak.2024/25 specjalności
W pierwszej turze zapisów student może aplikować wyłącznie do jednej specjalności
..................................................................................................................................................................................................................
Harmonogram zapisów:
25 listopada – 9 grudnia 2024 – spotkania informacyjne dotyczące specjalności przeznaczone dla wszystkich studentów 1 semestru studiów magisterskich, podawane do wiadomości do studentów za pośrednictwem systemu USOS:
Do 16 grudnia 2024 r. – rekrutacja przez specjalności w ramach limitu miejsc bezpośrednio u kordynatora. Przyjęcie na specjalność następuje w wyniku obustronnej akceptacji stron i jest nieodwołalne.
18 grudnia 2024 r. – przekazanie wyników rekrutacji (list) do dziekanatu
19 grudnia 2024 r. – ogłoszenie przez dziekanat list zapisanych na specjalności (wyniki widoczne w usoswebie w zakładce grupy zajęciowe)
8-10 stycznia 2025 r. – zapisy na specjalność w ramach pozostałych wolnych miejsc w systemie USOS
13 stycznia 2025 r. – ogłoszenie wyników zapisów na specjalność w ramach pozostałych miejsc. (wyniki widoczne w usoswebie w zakładce grupy zajęciowe)
..............................................................................................................................................................................................................................
Informacje dotyczące specjalności jak również zasady wyboru i zapisów znajdują się na stronie wydziałowej w zakładce STUDIA
Uwaga zapisy do specjalności odbywają się wg tego samego harmonogramu dla obu rodzajów studiów, jednolitych i magisterskich II stopnia.
MODELARNIA
Szanowni Państwo,
informujemy, że modelarnia jest otwarta od poniedziałku do piątku w godzinach 10.00 - 14.00
Przedłużanie legitymacji
Legitymacje będą przedłużane od dnia 24.10.2024 r.
Przedłużane będą legitymacje studentom, którzy nie mają zaległości finansowych oraz posiadają ważne badania lekarskie.
Prosimy o wyznaczenie jednej osoby z grupy dziekańskiej, która przed zajęciami zbierze legitymacje a potem odbierze je z dziekanatu. Prosimy nie przychodzić pojedynczo.
Stypendia/ zapomogi - r.ak. 2024/2025
Szanowni Państwo,
Wszystkie informacje dot. stypendiów i zapomóg zamieszczone są na stornie wydziałowej w zakładce STUDIA -> STYPENDIA/POMOC MATERIALNA
https://www.arch.pw.edu.pl/Studia/Stypendia-Pomoc-Materialna-Ubezpieczenia-Domy-Studenckie
Test diagnostyczny z j. angielskiego - info dla 1sem. studiów jednolitych
Osoba odpowiedzialna za organizację zajęć na Wydziale Architektury: mgr Adam Stankiewicz, adres e-mail: adam.stankiewicz@pw.edu.pl
Zajęcia z języka angielskiego przygotowujące do egzaminu B2 będą odbywać się dwa razy w tygodniu – w środy, w godz. 8:30-10.00 oraz w piątki w godz. 10.15-11.45.
Początek zajęć: 9 października 2024
Osoby, które NIE posiadają certyfikatu zwalniającego z egzaminu ACERT B2, proszone są o podejście do testu diagnostycznego z j. angielskiego w dniach: 23 września - 4 października.
Test z j. angielskiego jest umieszczony na platformie LeON PW. Gdy studenci zostaną dopisani do kursu ‘Test diagnostyczny’ otrzymają taką informację.
Informacje o podziale na grupy pojawią się w USOS-ie po wykonaniu przez Państwa testu diagnostycznego. Zostaną Państwo zapisani przez Studium na lektorat w systemie USOS i nie będą musieli Państwo zapisywać się samodzielnie.
Osoby, które POSIADAJĄ certyfikat zwalniający z egzaminu ACERT B2 - NIE podchodzą do testu poziomującego oraz proszone są o pilne zgłoszenie się do pani mgr Małgorzaty Wujec malgorzata.wujec@pw.edu.pl ze skanem certyfikatu oraz – po jego akceptacji – zapisanie się przez USOS na 60 godzin języków obcych po B2 - w ramach oferty SJO. Zapisy na zajęcia po B2 odbywają się przez USOS od 25.09, godz. 7.30. Decyduje kolejność zgłoszeń. Szczegółowe informacje: https://www.sjo.pw.edu.pl/student/na-biezaco/zapisy-na-zajecia/ (w stosownej zakładce).
Certyfikaty, które składali Państwo przy rekrutacji nie są przekazywane do Studium Języków Obcych, a instrukcja dotycząca, które certyfikaty zwalniają z egzaminu i forma zaliczenia znajduje się tutaj: https://www.sjo.pw.edu.pl/egzaminy/inne/uznawane-certyfikaty-zewnetrzne/.
Wszyscy studenci WAPW zgodnie z programem studiów powinni zaliczyć 180 godzin języka obcego w ciągu pierwszych 3 semestrów – po 60 godzin w semestrze.
Po zaliczeniu egzaminu B2 (również certyfikatem) student chcąc zaliczyć swoje godziny językowe z programu studiów będzie korzystać z lektoratów z j. angielskiego powyżej poziomu B2 oraz pełnej oferty innych języków niż j. angielski. Zapis student dokonuje samodzielnie w USOS w terminach rejestracji na lektoraty (od 25.09, godz. 7.30). Wszystkie informacje o zapisach znajdą Państwo na www.sjo.pw.edu.pl.
Student, który będzie chciał uczestniczyć w lektoracie przygotowującym do egzaminu B2, ale innego języka niż j. angielski, musi wykonać test z danego języka, dostępny na www.sjo.pw.edu.pl.”
ZAPISY na przedmioty semestr zimowy w r.ak. 2024/2025
Szanowni Państwo,
Poniżej zamieszczamy szczegółowy harmonogram zapisów na przedmioty w semestrze zimowym.
Rejestracja na projekty dla sem. 5 studiów jednolitych rozpocznie się 20.09.2024 o godz.19:00
opis dla Projektu architektonicznego zostanie zamieszczony wkrótce
Rejestracja na projekt architektoniczny dla sem. 3, 7 i 9 studiów jednolitych oraz sem.3 mgr IIgo stopnia rozpocznie się 23.09.2024 o godz.19.00
Rejestracja dla sem. 1 studiów mgr IIgo stopnia zostanie opublikowana wkrótce
Prosimy o szczegółowe zapoznanie się z informacjami!
ZAPISY dla sem. 1 studia mgr IIgo stopnia
Szanowni Państwo,
Rejestracja na Projekt architektoniczny 1 (w kontekście śródmiejskim) rozpocznie się 25.09.2024 o godz.19.00 (deklaracja przedmiotu)
Szkolenie BHP w semestrze zimowym 2024/2025
Szanowni Państwo,
Zgodnie z Zarządzeniem nr 22/2024 Rektora Politechniki Warszawskiej z dnia 22 kwietnia 2024 r., obowiązek zrealizowania wstępnego szkolenia dotyczącego bezpiecznych i higienicznych warunków kształcenia mają wszyscy studenci rozpoczynający naukę na pierwszym roku studiów pierwszego i drugiego stopnia oraz jednolitych studiów magisterskich
Szkolenie BHP w semestrze zimowym 2024/2025 w formie e-kursu bhp będzie dostępne w w terminie od 01.10.2024 r. do 31.10.2024 r. na Platformie Leon.
Studenci wyższych semestrów, którzy nie zaliczyli szkolenia w dedykowanym dla siebie terminie zobowiązani są do kontaktu z Inspektoratem BHP: bhp.student@pw.edu.pl w celu rejestracji na e-kurs bhp
Lektorat - język włoski z Architekturą
Zapraszamy na kurs projektowy Język włoski z Architekturą/Projekty Współczesnej Architektury Mediolanu przygotowany we współpracy z Politechniką w Mediolanie z udziałem gości z uczelni mediolańskiej/ lektorat w ofercie lektoratów tematycznych Studium Języków Obcych w semestrze zimowym 2024/25
Komunikat w sprawie grup dziekańskich i zapisów na przedmioty
Szanowni Państwo,
Poniżej zamieszczamy komunikat Prodziekana ds. studiów w sprawie grup dziekańskich oraz zapisów na przedmioty w semestrze zimowym
Szczegółowy harmonogram zapisów zostanie zamieszczony w poniedziałek 16.09.2024
W przypadku pytań dotyczących komunikatu proszę o kontakt ze strony starosty danego roku studiów lub bezpośrednio z WRS
Wychowanie fizyczne semestr zimowy 2024 - ZAPISY
Rejestracja na zajęcia wychowania fizycznego w semestrze zimowym 2024 odbędzie za pośrednictwem systemu USOS zgodnie z poniższym harmonogramem:
rozpoczęcie rejestracji: 23/09/24 o godzinie 8:00
zakończenie rejestracji: 13/10/24 o godzinie 17:00
W trakcie rejestracji studenci będą mieli możliwość zarejestrowania się na zajęcia oraz wyrejestrowania w wypadku, gdyby w trakcie pierwszych dwóch tygodni semestru plan uległ zmianie. Po wyrejestrowaniu, możliwość ponownego wyboru zajęć pojawi się po migracji danych w systemie USOS (migracje danych odbywają się w godzinach 6.00, 14.00 i 18.00)
Oferta zajęć sportowych dostępna w semestrze zimowym 2024:
- Gry zespołowe: piłka nożna, koszykówka, siatkówka.
- Fitness: aerobik, joga, TBC (trening ogólnorozwojowy), zdrowy kręgosłup, tai-chi, kulturystyka.
- Pływanie: basen 25-metrowy, głęboki, zalecany dla bardziej zaawansowanych pływaków (basen Pałacu Młodzieży) lub basen 50-metrowy półgłęboki, dobry dla początkujących (basen Inflancka).
- Sporty walki: judo i samoobrona, boks, kickboxing.
- Aktywności na świeżym powietrzu: kolarstwo górskie MTB, żeglarstwo, nordic walking, turystyka piesza, narciarstwo*, snowboard* (*rejestracja za pośrednictwem strony internetowej https://szczyrk.azspw.pl/)
- Zajęcia dodatkowo płatne realizowane przez jednostki zewnętrzne na podstawie porozumienia z SWFiS PW: tenis, wspinaczka ściankowa, taniec towarzyski, golf.
Kontakt dla studentów nie porozumiewających się w języku polskim i uczestników programu Erasmus : dr Katarzyna Dzioban, e-mail: katarzyna.dzioban@pw.edu.pl
Zasady zaliczenia zajęć WF oraz kwestie związane ze zwolnieniami lekarskimi i sportowymi można znaleźć na stronie internetowej https://www.swfis.pw.edu.pl/.
Zachęcamy studentów aktywnych sportowo do dołączenia do sekcji sportowych klubu AZS PW. Listę sekcji sportowych oraz więcej informacji można znaleźć na stronie klubu http://azspw.pl/
e-mail do kontaktu z biurem klubu sportowego AZS PW: biuro@azspw.pl
ZAPISY na lektoraty semestr zimowy 2024
Szanowni Państwo,
poniżej harmonogram zapisów na lektoraty w semestrze zimowych, r.ak. 2024/2025
więcej szczegółów na stronie SJO
https://www.sjo.pw.edu.pl/student/na-biezaco/zapisy-na-zajecia/
Deklaracja dostępności
Deklaracja dostępności
Ankietyzacja zajęć dydaktycznych 2024
Zapraszamy do udziału w ANKIECIE OCENY SPOSOBU PROWADZENIA ZAJĘĆ DYDAKTYCZNYCH, która przeprowadzana jest w formie elektronicznej.
Ankietę można wypełnić:
- przez 21 dni przed zakończeniem zajęć. Ostatnim dniem na wypełnienie ankiety jest ostatni dzień odbywania się tych zajęć z konkretnym prowadzącym (tu można wpisać konkretne terminy, w zależności od tego jak zajęcia są zdefiniowane w systemie USOS)
- po zalogowaniu się na własne konto:
- na stronie usosweb.usos.pw.edu.pl;
- poprzez aplikację Mobilny USOS PW na urządzenia z systemem Andoroid lub iOS.
31.05.2024 dziekanat zamknięty
Uprzejmie informujemy, że w dniu 31.05.2024 dziekanat będzie zamknięty.
W związku z powyższym najbliższa środa 29.05.2024 dziekanat otwarty w godzinach 10.00 - 14.00
Praktyka urbanistyczna i inwentaryzacyjna zapisy lato 2024
Zapisy na praktykę inwentaryzacyjną i urbanistyczną odbędą się w następujących terminach:
praktyka urbanistyczna:
06.05.2024 godz.19.00 - 08.05.2024 godz.23:59
13.05.2024 godz.19.00 - 15.05.2024 godz.23:59 (II tura)
praktyka inwentaryzacyjna:
08.05.2024 godz.19.00 - 10.05.2024 23:59
14.05.2024 godz. 19.00 - 16.05.2024 23:59 (II tura)
szczegóły dot. terminów i lokalizacji:
Zapisy na konsultacje II tura
Szanowni Państwo,
II tura zapisów na konsultacje dyplomowe odbędzie się terminie:
03.04.2024 godz.19:00 - 08.04.2024 godz.23:59
W sytuacji braku miejsc u konsultanta, u którego chcielibyście Państwo odbyć konsultacje dyplomowe proszę o bezpośredni kontakt z prowadzącym z zapytaniem o możliwość odbycia konsultacji i zwiększenia limitu. Fakt zwiększenia limitu powinien zgłosić prowadzący do dziekanatu.
W przypadku braku dostępu do rejestracji proszę o kontakt z dziekanatem.
więcej informacji odnośnie konsultacji znajdziecie Państwo z zakładce: tok studiów -> dyplomy -> konsultacji
ZAPISY praktyka rysunkowa 2024L / Registration for freehand drawing practice 2024L
Zapisy do grup z praktyki rysunkowej odbędą się w terminie:
25.03.2024 godz.19:00 - 26.03.2024 godz. 23:59 - DEKLARACJA
27.03.2024 godz. 19.00 - 31.03.2024 godz. 23:59 - WYBÓR GRUP
O pierwszeństwie zgłoszeń decydują oceny z I semestru
WYNIKI zapisów dostępne będę w usoswebie po 02.04.2024
......................................................................................................................................................................................................................
Registration for freehand drawing practice will take part:
25.03.2024 godz.19:00 - 26.03.2024 godz.23:59 - DECLARATION
27.03.2024 godz. 19.00 - 31.03.2024 godz.2359 - GROUP
The priority of applications is determined by the grades from the first semester.
Registration results after April 2, 2024
KONSULTACJE DYPLOMOWE zapisy
11 marca od godz. 19:00 zostaną uruchomione zapisy do prowadzących konsultacje dyplomowe. Zapisy potrwają do 18.03.2023 do godz.23:59
1. W zapisach na konsultacje dyplomowe za pośrednictwem USOS mogą wziąć udział studenci, którzy w tym roku złożyli KD
2. Osoby które nie są studentami (osoby skreślone) na konsultacje zapisują się również za pośrednictwem usosweba. (UWAGA!!! zmiana względem ostatniego roku). W przypadku braku dostępu do rejestracji proszę o kontakt z dziekanatem.
3. W sytuacji braku miejsc u konsultanta, u którego chcielibyście Państwo odbyć konsultacje dyplomowe proszę o bezpośredni kontakt z prowadzącym z zapytaniem o możliwość odbycia konsultacji i zwiększenia limitu. Fakt zwiększenia limitu powinien zgłosić prowadzący do dziekanatu.
więcej informacji odnośnie konsultacji znajdziecie Państwo z zakładce: tok studiów -> dyplomy -> konsultacje