Informacje Dziekanatu

Zapisy na praktykę inwentaryzacyjną i urbanistyczną lato 2023

Rejestracja na praktykę inwentaryzacyjną rozpocznie się 15.05.2023 o godz.20.00 i potrwa do 19.05.2023  do godz.20.00. Rejestracja na praktykę urbanistyczną rozpocznie 15.05.2023 o godz.20.15 i potrwa do 19.05.2023 do godz. 20.00 (zmiana godziny rozpoczęcia zapisów na praktykę urbani. na prośbę studentów.)

Przy zapisie proszę wybierać grupy tak aby terminy obydwu praktyk nie kolidowały ze sobą

Poniżej terminarz praktyk:

W przypadku wszystkich praktyk wyjazdowych zapewnione są noclegi, dojazd i wyżywienie we własnym zakresie. 

UWAGA ZMIANA!!! ZAPISY praktyka rysunkowa 2023 / Registration for drawing practice 2023L

Zapisy do grup z praktyki rysunkowej odbędą się w terminie:

28.04.2023 godz.16:00 - 29.04.2023 godz.12:00  - deklaracja

30.04.2023 godz. 12.00 - 04.05.2023 godz.2359 - wybór grup

O pierwszeństwie zgłoszeń decydują oceny z I semestru. Na plenery aplikować mogą wyłącznie studentki i studenci z zaliczonymi dwoma semestrami z Rysunku.

.....................................................................................................................................................................................................................

Registration for drawing practice will take part:

28.04.2023 godz.16:00 - 29.04.2023 godz.12:00  - declaration

30.04.2023 godz. 12.00 - 04.05.2023 godz.2359 - group

The priority of applications is determined by the grades from the first semester. Only students who have completed two semesters of Drawing can apply for practice

Information on the beginning of registration for Internships / Praktyki zawodowe komunikat

Szanowni Państwo

Informacje dotyczące praktyk, terminów i zasad zapisów, regulaminu realizacji praktyk dla studiów inżynierskich I stopnia i studiów jednolitych zostały podane do wiadomości dnia 24 kwietnia 2023 roku. Można zapoznać się z nimi na stronie WAPW w zakładce PRAKTYKI.

W ramach realizacji Praktyki projektowej można wybrać cztery ścieżki wyboru Biura, w którym odbywać się będzie praktykę.

  1. Skorzystać z listy pracowni przygotowanej w uzgodnieniu z MaOIARP, która będzie udostępniona na stronie WAPW w zakładce PRAKTYKI, dalej procedować wg procedury wydziałowej.
  2. Skorzystać z systemu dostępu do biur projektowych przygotowanego przez Krajową Izbę Architektów, link do systemu będzie dostępny na stronie WAPW w zakładce PRAKTYKI, dalej procedować wg procedury wydziałowej.
  3. Samodzielnie znaleźć biuro w kraju, dalej procedować wg procedury wydziałowej.
  4. Samodzielnie znaleźć biuro za granicą, dalej procedować wg procedury wydziałowej.

Praktyki zawodowe dla studiów inżynierskich I stopnia będą odbywać się w czasie i w ramach semestru 7, zimowego.

W dniach 17-22 maja za pośrednictwem usosweba odbędą się zapisy do tutorów dla studiów inżynierskich

W dniu 17 maja 2023r. o godzinie 11.15 w audytorium im. Stanisława Noakowskiego odbędzie się spotkanie inaugurujące praktyki, na które również zapraszamy chętnych studentów studiów jednolitych. 

Od dnia 17 maja maja rozpocznie się aplikacja kandydatów na praktyki do biur projektowych (aplikacja dla studentów studiów inżynierskich)

..................................................................................................................................................................................................................................................................................

Dear Students

Information on internships, registration deadlines and rules, regulations on internship completion for first-cycle and long-cycle students were published on 24 April 2023. You may find them on the WAPW website in the section INTERNSHIPS.

Przedłużanie ważności legitymacji w semestrze letnim 23L

Szanowni Studenci,

Dziekanat będzie przedłużał ważność legitymacji od dnia 23.03.2023 w godzinach przyjęć studentów.

Aby uniknąć kolejek oraz przyśpieszyć proces prosimy o grupowe przynoszenie legitymacji

Legitymacje zostaną przedłużone studentom bez zaległości finansowych oraz z ważnymi badaniami lekarskimi.

Osoby, które mają nieważne badania lekarskie otrzymały taką informację mailowo

Przysposobienie biblioteczne - dodatkowy termin

Ekurs z Przysposobienia biliotecznego dla studentów I roku studiów odbędzie się w terminie 25 marca -  11 kwietnia 2023.Przysposobienie biblioteczne jest prowadzone drogą elektroniczną na Platformie Edukacyjnej Politechniki Warszawskiej.Więcej informacji w aktualnościach na stronie BG PW:

https://bg.pw.edu.pl/index.php/aktualnosci-pl/618-szkolenie-biblioteczne-dla-studentow-i-roku-studiow-pierwszego-stopnia

 https://bg.pw.edu.pl/index.php/en/news/619-library-training-for-1st-year-students

Erasmus + - przedłużenie rekrutacji

W związku z rozbieżnościami informacji dotyczącymi zakończenia rekrutacji na stronie WAPW a systemem USOS, rekrutacja zostaje przedłużona do dziś (13.03.2023) do północy. 

Zapisy na konsultacje dyplomowe

10 marca od godz. 19:00 zostaną uruchomione zapisy do prowadzących konsultacje dyplomowe. Zapisy potrwają do 19.03.2023 do godz.23:59

1. W zapisach na konsultacje dyplomowe za pośrednictwem USOS mogą wziąć udział studenci, którzy na początku semestru zadeklarowali przedmiot seminarium interdyscyplinarne

2. Osoby które nie są studentami (osoby skreślone) na konsultacje zapisują się również za pośrednictwem usosweba. (UWAGA!!! zmiana względem ostatniego roku). W przypadku braku dostępu do rejestracji proszę o kontakt z dziekanatem.

3. W sytuacji braku miejsc u  konsultanta, u którego chcielibyście Państwo odbyć konsultacje dyplomowe proszę o bezpośredni kontakt z prowadzącym z zapytaniem o możliwość odbycia konsultacji i zwiększenia limitu. Fakt zwiększenia limitu powinien zgłosić prowadzący do dziekanatu.

UWAGA!!! Skreślenie z listy studentów - doręczenie tylko elektroniczne

Szanowni Państwo, 

Uprzejmie informujemy, że od dnia 20 marca 2023 r.

pisma wydawane w toku prowadzonych postępowań administracyjnych w przedmiocie wszczęcia postępowania administracyjnego, umorzenia postępowania administracyjnego oraz decyzje administracyjne wydawane w pierwszej i drugiej instancji, dotyczące skreślenia z listy studentów, doręczane będą studentom wyłącznie za pośrednictwem systemu teleinformatycznego

USOSweb – moduł Decyzje administracyjne

As of 20 March 2023

all documents issued in the course of administrative proceedings related to initiation of administrative proceedings, termination of administrative proceedings and administrative decision issued in the first and second instance, regarding striking off the register of students, will be delivered to students only via the IT system

USOSweb – Administrative decisions module

Erasmus+ spotkanie informacyjne CWM

Centrum Współpracy Międzynarodowej PW organizuje w dniu 3.03.2023 (piątek) w sali 1.01(aula) CZITT o godzinie 13.00 spotkanie informacyjne dla studentów, którzy chcieliby wyjechać na studia w roku akademickim 2023/2024 w ramach programu Erasmus+

Erasmus+ - spotkanie informacyjne

Serdecznie zapraszamy na spotkanie informacyjne w sprawie rekrutacji na program Erasmus+ w r. ak. 2022/23 (wyjazdy w r. ak. 2023/24)

Zapisy na zajęcia semestr letni 2022/2023

Zapisy na przedmioty w semestrze letnim rozpoczną się 11.02.2023 o godz. 20.00.

Więcej informacji w załączniku:

Seminaria i wykłady wybieralne w semestrze letnim r.ka. 22_23

II tura zapisów na WF

WYCHOWANIE FIZYCZNE - harmonogram zapisów zima 2022 (vnd.openxmlformats-officedocument.wordprocessingml.document, 16,89 kB)
ZAJĘCIA DODATKOWE SWFIS 2023 (2) (vnd.openxmlformats-officedocument.spreadsheetml.sheet, 14,35 kB)

Lektoraty z j. angielskiego - informacja dla II semestru studiów jednolitych mgr

Ważne informacje o lektoratach przygotowujących do egzaminu B2 oraz lektoratach tematycznych po B2 (w tym lektorat Angielski dla Architektów dedykowany studentom WAPW) dostępne są tu: https://www.sjo.pw.edu.pl/student/zajecia/grupy-wydzialowe-j-angielski/ (zakładka: Wydział Architektury).

UWAGA! Wszystkie lektoraty wymagają samodzielnego zapisu przez studenta przez USOS (szczegóły w linku).
Zapisy rozpoczynają się: 17 lutego godz. 7:30 (lektoraty po B2), 16 lutego (lektoraty przed B2)
Zajęcia rozpoczynają się: 1 marca 2023

Program Athens - sesja marzec 2023

Uprzejmie informujemy, że rozpoczął się nabór na kolejną sesję Programu ATHENS. Najbliższa sesja odbędzie się w dniach 11-18 marca 2023.

Prosimy o uwzględnienie konieczności wcześniejszego uzyskania podpisu Dziekana WAPW na dokumentach składanych przez kandydata w Centrum Współpracy Międzynarodowej PW / 01.02.2023 r. (środa) do godz. 12:00.

W związku z powyższym prosimy o dostarczenie formularzy do podpisu Dziekana do pokoju 20, najpóźniej do 30.01.2023

Więcej informacji w zakładce wymiana międzynarodowa.

Zapisy na specjalność II tura zapisów

II tura zapisów na specjalność rozpocznie się 09.01.2023  o godz. 10.00 (potrwa do 11.01.2023 godz.23:59)

Wyniki kwalifikacji będą dostępne 16 stycznia 2023 w systemie usosweb (zakładka grupy zajęciowe)

Według zasad obowiązujących na naszym Wydziale zapisy na specjalności w systemie USOS  polegają na stworzeniu rankingu, którego podstawą są oceny:

70% – ocena z Projektu Architektonicznego z semestru 1 mgr

30% – średnia ocen ze studiów inżynierskich, wykazana w suplemencie do dyplomu.

Karta Dyplomowa styczeń 2023 - komunikat dla studentów

KARTA DYPLOMOWA (zgłoszenie tematu pracy dyplomowej do obrony w roku 2023) 

karta inz styczen 2023 (pdf, 41,91 kB)
karta mgr styczen 2023 (pdf, 138,07 kB)

Zgłoszenie tematu pracy dyplomowej odbywa się poprzez pobranie Karty Dyplomowej w wersji edytowalnej ze strony, uzupełnienie oraz przesłanie jej do promotora (proszę zachować możliwość edycji). Przesłaną przez dyplomanta Kartę Dyplomową promotor zamieszcza na Platformie MS Teams, gdzie komisja dziekańska przeprowadzi procedurę zatwierdzenia zgłoszonych tematów prac dyplomowych. Status Karty Dyplomowej (zatwierdzona/odrzucona do poprawy) widoczny jest tylko dla promotora, w związku z powyższym w wyznaczonym terminie należy skontaktować się ze swoim promotorem i w przypadku niezatwierdzenia Karty Dyplomowej dokonać poprawy i ponownie przesłać do promotora.

Prosimy o dochowanie wskazanych poniżej terminów dot. procedury składania Kart Dyplomowych.:

  1. 21.12.2022 - opublikowanie na stronie KARTY DYPLOMOWEJ
  2. do 16.01.2023 - czas na uzgodnienie z promotorem tematu pracy oraz przesłanie promotorowi wypełnionej Karty Dyplomowej (proszę zachować możliwość edycji pliku)
  3. do 30.01.2023 - zamieszczenie przez promotora na Platformie MS Teams Kart Dyplomowych przesłanych wcześniej przez swoich dyplomantów.
  4. 01.02.2023 - 13.02.2023 - komisja dziekańska ds. akceptacji tematów prac dyplomowych. Status Karty Dyplomowej (zaakceptowana / cofnięta do poprawy)widoczna jest tylko dla promotora. Po 13.02.2022 proszę kontaktować się z promotorem.
  5. do 23.02.2023 - czas na poprawę Kart Dyplomowych i przesłanie ich do promotora

Uwaga! nie są wymagane podpisy dyplomanta oraz promotora na Karcie Dyplomowej! Nie składamy KD w dziekanacie oraz dostęp do MS Teams (w zakresie składania KD) ma tylko promotor, student nie ma dostępu.

Wymiana Studencka DETROIT 2023

Studentów II roku studiów anglojęzycznych inżynierskich oraz studentów III roku studiów jednolitych magisterskich zapraszamy na spotkanie informacyjne 6 grudnia (wtorek) o godz. 17:15 w sali 101. 

Specjalność A1: Architektura Idei - informacja o zapisach

Zapraszamy osoby zainteresowane do składania aplikacji w zapisach na zajęcia specjalności A1 - Architektura Idei. Aplikacja powinna zawierać:

- list motywacyjny

- portfolio wybranych najlepszych projektów

Aplikację w formie jednego pliku PDF prosimy przesłać mailem na adres pawel.grodzicki@pw.edu.pl lub przez Teams (Paweł Grodzicki). W temacie maila / czata prosimy wpisać „A1 aplikacja 22”. Nazwa pliku powinna mieć format: >A1_22_Nazwisko Imię.PDF<. Termin składania aplikacji do piątku 9.12.2022 włącznie.

O dalszym postepowaniu będziemy informować.

Zespół specjalności A1.

Specjalność AW - zadanie rekrutacyjne

poniżej link do zadania projektowego w ramach rekrutacji na specjalność Wnętrza i Formy Przemysłowe w Architekturze i Urbanistyce

https://docs.google.com/document/d/10oobKuUyN04S6GVEsv3TF5P0GUqpru7Z5tEYFmnBwN0/edit?usp=sharing

Prezentacje i zapisy na specjalność

Szanowni Państwo, 

Serdecznie zapraszamy na prezentacje specjalności, które rozpoczną się 14 listopada 2022.

UWAGA!!! każdy student ma obowiązek wyboru jednej z 8 specjalności! Pierwszy etap zapisów,  który odbywa się bezpośrednio u prowadzących dotyczy tylko i wyłącznie studentów zdecydowanych na konkretną specjalność.  W związku z powyższym istnieje możliwość zapisu TYLKO do jednej z ośmiu specjalności. Podczas II tury (zapisy przez USOS) będziecie mogli Państwo zadeklarować 3 różne specjalności. Zasady wyboru i zapisów na specjalności znajdziecie Państwo z zakładce tok studiów -> studia II stopnia

Harmonogram zapisów na specjalność:

do 19 grudnia 2022 - I tura zapisów, rekrutacja w ramach limitu miejsc bezpośrednio u prowadzących w formie i trybie określonym przez specjalność

22 grudnia 2022 - ogłoszenie przez dziekanat listy zapisanych na specjalność (przydział widoczny w usoswebie w zakładce grupy zajęciowe)

9 - 11 stycznia 2023 - II tura zapisów w ramach wolnych miejsc za pośrednictwem usosweba

16 stycznia 2023 - ogłoszenie przez dziekanat listy zapisanych po II turze zapisów (przydział widoczny w usoswebie w zakładce grupy zajęciowe)

Szkolenie BHP

Szanowni Państwo, 

Szkolenie BHP odbędzie się w formie samokształcenia w dniach 20.10. - 23.10.2022. Aby student mógł pomyślnie przejść szkolenie BHP, powinien zapoznać się materiałami do samokształcenia, umieszczonymi w grupie, a następnie rozwiązać test sprawdzający wiedzę, do  23 października 2022 r. Kod dostępu do testu na MS Forms, umieszczony jest w grupie na MS Teams.

Dla studentów Wydziału Architektury  zostały utworzone grupy w MS Teams:

1)           WA_2022_I_Szkolenie BHP dla studentów PW

Kod dostępu/dołączenia do grupy*        u3wk8o1

2)           WA _2022_II_Health and safety training for WUT students     

 Code to join the team**                 3p8aawi  

* Informacje, jak dołączyć do zespołu w MS Teams za pomocą kodu, można znaleźć na stronie:https://support.microsoft.com/pl-pl/office/u%C5%BCyj-linku-lub-kodu-aby-do%C5%82%C4%85czy%C4%87-do-zespo%C5%82u-c957af50-df15-46e3-b5c4-067547b64548

** Information on how to join a team in MS Teams using code can be found at:https://support.microsoft.com/en-us/office/use-a-link-or-code-to-join-a-team-c957af50-df15-46e3-b5c4-067547b64548